شرایط و قوانین استفاده از خدمات SHOFAZH.COM

لطفا موارد زیر را جهت استفاده از خدمات وب سایت تخصصی شوفاژ به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به پروفایل شخصی، و استفاده از سایر خدمات ارائه شده توسط وب سایت Shofazh.com به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین وب سایت شوفاژ می باشد. همچنین انجام خرید و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کلیه قوانین و شرایط وب سایت تخصصی تاسیسات از سوی کاربر است.

قوانین عمومی

کلیه اصول و رویه های وب سایت تخصصی شوفاژ مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر می باشد. در صورتی که تغییراتی در قوانین، شرایط استفاده و رویه های سایت در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر می شود.

مشتری

مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری اختصاصی خود که در فرم ثبت نام ایشان درج گردیده است، به ثبت سفارش یا استفاده از خدمات Shofazh.com  اقدام می نماید.

ثبت سفارش

روز های کاری به معنی شنبه تا پنج شنبه به ساعات مندرج در فروشگاه شرکت به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش ها در روز های کاری و اولین روز پس از تعطیلات پیگیری میشوند.

در صورت درخواست مشتری پیش فاکتور از طریق فکس و ای میل ارسال می شود. وب سایت تخصصی شوفاژ تاکید بر گرفتن موجودی کالا های پیش از خرید قطعی توسط خریدار محترم دارد.

قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی برای Shofazh.com محفوظ می باشد. همچنین کلیه سفارش های ثبت شده قبل از توقف و قطع فروش، پردازش و ارسال خواهند شد.

خسارت در حین حمل و نقل

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد محصولات، تحویل به شرکت های باربری معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله ارسالی، بروز هرگونه حادثه هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل می باشد و وب سایت تخصصی شوفاژ تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش، خسارت را جبران می کند. آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش اطلاع داده شود.

گارانتی و خدمات پس از فروش کالاها

گارانتی و خدمات پس از فروش کالاها بر عهده شرکت گارانتی کننده میباشد و Shofazh.com فقط فروشنده کالا میباشد. همچنین کالاهای بدون گارانتی و یا با گارانتی بین الملل شامل هیچ گونه گارانتی و خدمات پس از فروش در ایران نمیباشند. با توجه به اینکه کارت های گارانتی در شرکتهای تولید کننده یا گارانتی کننده صادر میگردد و پس از مدتی در بازار عرضه میگردند معمولا تاریخ شروع آن با تاریخ فروش کالا متفاوت میباشد و از این بابت هیچ گونه مسولیتی بر عهده فروشنده نمیباشد. در این شرایط مبنای محاسبه گارانتی تاریخ مندرج بر روی کارت گارانتی میباشد نه تاریخ ثبت سفارش و خرید کالا. در صورتیکه این اختلاف تاریخ مورد تایید خریدار نباشد میبایستی قبل از استفاده از دستگاه بلافاصله کالا را عودت دهد در غیر این صورت باز کردن درب دستگاه یا استفاده از آن به هر نحو به منزله قبول وضعیت کارت گارانتی صادر شده میباشد.

محتوا

Shofazh.com  تلاش خود را در جهت تولید محتوا از منابع و مراجع اصلی شرکت های سازنده محصولات دارد. وب سایت تخصصی شوفاژ تضمینی در خصوص بدون خطا بودن مطالب این سایت ندارد. مشخصات محصولات حتما قبل از سفارش با واحد فروش هماهنگ شود.

وب سایت تخصصی شوفاژ دارای سرویس های با قابلیت مشارکت عمومی میباشد.شما توافق می کنید که از این سرویس های جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیام هایی با محتوای مناسب آن سرویس استفاده میکنید.

وب سایت تخصصی شوفاژ هیچ مسئولیتی در قبال محتویات سایت های دیگری که به این سایت لینک شده ندارد و وجود آنها به معنی تایید و یا ارتباط با اداره کنندگان آن سایت نمی باشد.

کلیه محتوای Shofazh.com شامل قانون حق تکثیر شده و متعلق به وب سایت Shofazh.com می باشد.

قیمت

قیمت های موجود در وب سایت تخصصی شوفاژ با استفاده از تعرفه شرکت های مربوطه و لیست قیمت ارائه شده توسط نمایندگان رسمی و یا مقایسه با کالای مشابه مشخص می شود.

وب سایت تخصصی شوفاژ توصیه میکند تا قیمت و موجودی نهایی کالا ها قبل از سفارش قطعی به صورت تلفنی با کارشناسان فروش چک شود. در موارد خاص و در صورت وجود نوسان قیمت و موجودی در بازار و یا اشتباه در قیمت گذاری محصول، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، Shofazh.com موظف است این موضوع را در اسرع وقت به خریدار محترم اطلاع داده و سفارش را لغو نماید. بدیهی است انتخاب خریدار محترم مابین استرداد مبلغ و یا درخواست مدل مشابه اختیاری می باشد.

هزینه های بسته بندی، بارگیری و تخلیه، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش جداگانه محاسبه می شود و به عهده خریدار محترم می باشد.

تماس با ما

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.